Sunday, March 28, 2010

TESTIMONI

( APA KATA PENGGUNA SESOIL )

AMRI –PAHANG ( 019-3469549 )

“ Saya cukup teruja dengan produk SESOIL Fuel Booster kerana pertama kali saya gunakan penjimatan minyak kereta saya cukup ketara, saya sungguh terkejut apabila saya isi petrol penuh dari R & R Temerloh Pahang ke Utara Kedah hanya RM 50 sahaja..memang teruja ,enjin lebih sejuk,lancar dan lebih pick-up “

KHAIRUL SHAM– MELAKA ( 017-3127012 )

“ Proton Saga auto 1.5 sebelum ini RM 10 boleh guna jarak 12KM ,tetapi lepas gunaSESOIL Fuel Booster jimat 2 x ganda dengan nilai RM 10.Proton Wira aeroback 1.3 saya pula sebelum ini RM 30 boleh guna untuk jarak 180KM Melaka—Seremban ,tapi bila guna SESOIL Fuel Booster jumlah yang sama saya boleh pergi Seremban sekali lagi ..WOW hebat “

AHMAD BIN ARIFFIN—PAHANG ( 016-9216921 )

“ Dua kereta saya Toyota Unser & Produa Kancil semakin jimat penggunaan petrol,enjin semakin ringan dan lancar,mudah penggunaan dan bertambah yakin ketika memotong kenderaan lain.Enjin berprestasi seperti enjin baru dan lebih senyap.Saya mencadangkan penggunaan beralih kepada penggunaan SESOIL Fuel Booster dan menikmati manfaatnya..”

MAHMUD—SHAH ALAM ( 018-3766628 )

“ Cukup hebat sekali...penjimatan amat ketara ,kalau biasa saya isi penuh petrol dari Shah Alam ke Bukit Puchong level minyak sampai setengah, sekarang bila gunaSESOIL Fuel Booster lavel minyak tidak sampai setengah malah suku sahaja. Pick-up pula sungguh mengujakan kerana kereta waja campro saya senang je cairkan Honda 2.0..kereta saya lebih ringan,beza dengan saya guna yang lain”tahniahSESOIL Fuel Booster

SITI—PAHANG ( 019-9517986 )

“Saya baru sahaja menggunakan penjimat minyak SESOIL Fuel Booster, hasilnya amat memeranjatkan saya kerana kereta saya KIA OPTIMA 2.0 lebih rasa pick-up, ringan dan lancar. Penjimatan sungguh terasa ketara kerana perjalan saya dari Temerloh Pahang ke Kuala Lumpur biasa Petrol RM 50 tapi setelah cubaSESOIL Fuel Booster RM30 sahaja ,memang saya teruja, penjimatan cukup ketara..terima kasih SESOIL Fuel Booster




TESTIMONI SAYA SENDIRI

Pada awal Mac 2010,saya bersama keluarga bertolak ke Kuala Lumpur atas urusan keluarga.Hari itu adalah hari pertama saya mencuba produk ini setelah disyorkan oleh rakan saya.Pada mulanya saya hanya memandang rendah pada produk ini.kerana dengan harga yang sebegini murah,agak mustahil untuk memberikan kesan yang bagus. Saya bersetuju untuk melakukan percubaan pertama dengan menggunakan 1 botol Sesoil.( rm 7.90). Lagipun tidak rugi untuk mencuba kerana harganya yang sangat murah.Selepas menggunakanya saya amat terkejut kerana perjalanan kami ke Kuala Lumpur kali ini benar-benar menjimatkan.Hanya Rm 70 untuk perjanan pergi Ke Kuala Lumpur dari Kuala Terengganu dan minyak masih lagi lebih daripada cukup bagi saya dan keluarga keluar pusing-pusing Kuala Lumpur dan melawat saudara di sana.Biasanya Saya perlu mengisi minyak lebih daripada 4 kali dengan harga melebihi Rm 130 untuk pergi dan 130 untuk balik. Namun kali ini.dengan hanya sebotol Sesaoil. Hanya perlu isi dua kali.(rm 120) untuk lebih 700 km. penjimatan yang berganda.Kendaraan saya adalan Van Nissan Serena.Saya amat bersyukur pada tuhan kerana menjumpai produk ini!


No comments:

Post a Comment